Fruity fruit.

Jag har det så himla bra!
Ligger i soffan och har precis kikat på Gladiatorerna, som alltid varje fredag. Till detta har jag haft världens bästa fredagsmys i "snack"-väg.
Nämligen en smoothie med jordgubbar/mango/banan och vaniljkesella med hallon, blåbär, jordgubbar & ananas. Kan ni föreställa er hur gott? Min absoluta favorit, älskar verkligen frukt och bär. Det här slår chips & dipp med hästlängder, även om det också kan vara gott ibland.

Lite mys i soffan med min andra hälft innan det snart är dags för sängen. 07 sharp på jobbet imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du frågade förut om namn..

Maya :)
Maya betyder "illusion" eller "förtrollning" på sanskrit.

På spanska betyder det "tusensköna".

På nepali betyder det "kärlek".

Eller lillasyster Enya (uttal: Enja)
Evelyn och Enya passar bra tycker jag!

2013-01-26 @ 15:35:42

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback