Den där naveln.

Jag kan inte minnas att min navel ploppade när jag väntade Evelyn. Nu kan det givetvis vara så att denna informationen ligger någonstans långt bak i min hjärna och gömmer sig, det var trots allt väldigt längesedan jag var gravid med lillis.

Sedan någon vecka tillbaka har min navel börjat ploppa ut mer och mer, ibland mycket och ibland lite. Jag tycker det är supergulligt med den där ploppande naveln när man är gravid, sött ju!

Vi får väl se om den kommer att ploppa ännu mer eller om den lugnar sig och slutar upp med ploppandet. Än så länge är det inget plopp som syns under tröjan.. Haha mycket ploppande här!

Här ser ni hur den ser ut just nu, ganska ploppad jämfört med min vanligtvis djupa navel..


Kommentarer
Postat av: JessICA

Ser ju ut som en liten mun med en tunga hihi

2013-01-25 @ 17:02:16

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback