4 månader till BF!

God morgon!
Den inplanterade sovmorgonen gick åt pipsvängen. Jag verkar inte kunna sova längre än till 8-tiden. Då håller blåsan på att sprängas trots att jag redan varit uppe på kisspaus mitt i natten. När jag väl då har vaknat till lite och känner hur bebis i magen säger god morgon med buffar & sparkar åt alla håll och kanter så kan jag inte somna om.

Pappan i familjen har precis åkt iväg mot jobbet men jag skulle tippa på att han kommer hem snart igen. Han gjorde nämligen illa sig imorse när han tränade, han har haft problem med svanskotan tidigare men nu var det hundra år sedan sist. Men idag kom det som sagt tillbaka vilket innebär att han nu knappt kan ta sig fram för egen maskin. Han har haltat omkring och tagit stöd av väggarna här hemma, nyss fick jag assistera med skohornet när han skulle försöka få på sig skorna. Haha vi har skrattat här hemma för det ser så roligt ut, får han igen för när han skrattar åt mig när jag har ont 😄
Han fick åka iväg till jobbet trots allt och försöka, går det inte så går det inte men man sjukskriver sig inte 1 timme innan man börjar jobba. Det gör man bara inte!

Jag & Evelyn tar en soft morgon. Evelyn ritar och kikar Disney medan jag surfar runt och lyssnar på musik. Jag har fått två nya favoritlåtar som jag bara inte kan få nog av, Bruno Mars - Locked Out Of Heaven & Lupe Fiasco - Battle Scars. Dem går på repeat nästan 😍

Lillasyster i magen är en livlig liten krabat. Hon lever rövare där inne mest hela tiden och de senaste dagarna har de små sparkarna verkligen blivit starka. Ni vet sådär så man känner OJOJ, haha. Både pappan & storasyster har ju känt sparkarna tidigare och de syns även tydligt utanpå magen. Mys ❤


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men sötaste prinsessan i stan <3
Kära du hur går det med blommorna? Känns skönt att jag inte är ensam om så fina tulpaner ;)

LOVE H!

Postat av: Sussi

Åh! Jag vill oxå känna utanpå magen.. Nu är det rörelser inne i magen men vill att pappan oxå ska se och känna snart =)

Svar: Läste att han fått känna på lilla Neo nu, mysigt :)
Sandr0os

2013-01-03 @ 16:10:28
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja, det var ett magiskt ögonblick =) Nästan så mina ögon tårades.

2013-01-07 @ 22:11:39
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback