Thaien.

Jag och min älskade lilla unge sitter på bästa thaien i stada och äter middag. Jag hämtade henne på förskolan och kände att nääääee nu gör vi något mysigt som bryter vardagsrutinerna så vi hamnade här helt enkelt och njuter middag tillsammans, bara hon & jag.

Röd curry för mig (jag tänker mig att det kanske kan skrämma bort förkylningen ordentligt) och stekt ris med kyckling till lillkorven.

Det är såååå mysigt att bara sitta här och prata. För ni kan ju tro att man kan få tyst på na, haha icke. Hon babblar och babblar och berättar om förskolan, Thailand och allt möjligt annat spännande. Nästan så att hon glömmer bort att äta när hon pladdrar på. Snart får jag nog se oss som färdiga här, plocka ned en liten doggybag till mitt hjärta och börja rulla hemåt.
Lilla bebis är vild som tusan i magen, kanske är ett thaifan den där med? ❤


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback