Sista semestertisdagen.

Gooooooood morning.
Pappan i familjen är snart hemma från träningen. Vi andra håller på och gör oss redo för att dra ut på lite äventyr. Igår lekte Evelyn med sin bästis från förskolan och idag kidnappar vi henne för att åka till Mulle Meck-parken. Det ska bli så kul, har packat ner lite picknick till tjejerna.

Jag har precis ätit typ världens godaste frukost, chokladig jordnötssmörsgröt med jordnötssmörssås. Fatta den! Jag ääääälskar jordnötssmör.. Bästa köpet någonsin måste ju vara mina burkar med pb2. Blir nog en beställning snart igen skulle jag tro..

Ikväll ska jag göra något som jag längtat efter i evigheter, uppspelt tjej. Återkommer med resultatet!


Kommentarer
Postat av: Kim

På tal om det! Vad kom på Gorupon idag om itne en deal med ögonfransförlängning! Check! :D

Svar: När ska du göra? ;D
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback