Rygg & bicce.

Startade dagen med veckans andra rygg & bicepspass. Det var hur kul som helst, lite nya övningar, några nygamla och sedan favoriterna. Jag hade lätt kunnat vara där hur länge som helst idag men R hade gått med på att börja 2 timmar tidigare så det blev inget med det.

Jag längtar så efter helgen som står på glänt. Jag ska nämligen få träna med min kärlek.. Båda dagarna. Var längesedan nu så det ska bli skitkul.
Sedan ska barnen sova hos farmor & farfar mellan lördag och söndag. Det betyder SOVMORGON. Herregud så skönt det ska bli.. Det betyder ju såklart att jag och R har hela lördagskvällen för oss själva också men sovmorgon är nog snäppet vassare ;) hahah..


Kommentarer
Postat av: sanna

neej men ursch sandris!!! handskar handskar!!! gu va stoor söta lilleplutt har blivit!! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback