Sf-mått.

Jag blev nyfiken på att se mer exakt hur kurvan på mitt sf-mått sett ut. Jag har inte spanat på den alls hos barnmorskan utan varit nöjd när hon har sagt att allt sett bra ut och att det stämmer med veckan och inga konstigheter alls.
Kurvan ser minst sagt svajig ut, upp & ner mest hela tiden. Jag mest legat  precis under normalkurvan men var uppe en liten sväng och hälsade på där för några veckor sedan. Haha med Evelyn fick vi gå på TUL i vecka 37 för att magen inte hade växt som den skulle men denna gången hade den tydligen växt tillräckligt i alla fall. Min barnmorska brukar vara "snäll" med centimetrarna när hon mäter, hon tar alltid den översta siffran.
 
 
Nästa besök är den 29 april. Då får vi se vad måttet säger då eller om bebis kanske har hunnit kika ut redan innan. Spännande!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback