Poäng till mig.

Okej people.
Jag har tvättat. Jag har vilat. Jag har STÄDAT. Jag har lagat middag.
Full poäng till den här gravida kvinnan kan jag tycka.
Jag fick ett ryck nyss och tänkte börja röja lite på balkongen också men hittade inga svarta sopsäckar så det fick helt enkelt vara. Kanske det var lika bra egentligen, jag.kan.inte.ta.det.lugnt.hej.hej!
Det kanske får bli imorgon istället. Det kliar i fingrarna efter att så småningom få plantera lite nya blommor och göra fint där ute, min fina lilla sommaroas.
 
 
Det blir nog inte många knop under resten av kvällen. Dags för halv åtta hos mig om en kortis så jag ska värma vetekudden och lägga mig tillrätta i soffan bredvid mitt hjärta. Vetekudden är nog min bästa vän just nu!
 
Njut kvällen.
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer
Postat av: cattis

Sandra! Var har ni inhandlat era utemöbler?

Svar: Dem är köpta på Bauhaus min vän ;D
Sandr0os

2013-04-04 @ 22:01:50

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback