Nu kommer dem..

Jag hade som vanligt svårt att komma till ro vid läggdags igår. Vaknade flera gånger under natten pga obligatoriska pissepauser och de "nya" besväret, nämligen ilningar och tryck nedåt. De senaste dagarna har det kommit och smugit sig på och igår var första dagen som jag kände av det till och från under HELA dagen.
Inte sjutton känns det bättre idag och ilningar och tryck har varit än värre. De där ilningarna gör ju så satans ont. Jag skulle gissa mig till att bebis kanske fixerar sig ordentligt nu och att det är därför som det smärtar så, hon har ju legat med huvudet nedåt i veckor nu men varit ruckbar hela tiden.
Ont gör det iallafall och inatt vaknade jag tvärt av smärtan ett flertal gånger.

Efter en promenad till och från förskolan för att hämta hem lillis ligger jag nu i sängen och vilar lite då jag har ont.
NU går jag verkligen som en pingvin pga ilningarna, trycket och ibland känns det som att bebis ska trilla ut eller att jag ska kissa på mig.
Så det kan förändras på bara några få dagar.
Jag är SÅ tacksam för att jag inte behöver arbeta nu, herregud vilken katastrof det hade varit. Jag fick dra ned på tempot flera gången bara under promenaden för att jag fick så ont, på mitt jobb finns inget som heter dra ned på tempot.
TACKSAM TJEJ!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback