It´s getting close.

Evelyn är lämnad på förskolan. Solen skiner och himlen är fantastiskt blå.
Vilken underbar jäkla morgon!
Lugnt och stilla ute, fåglar som kvittrar och solsken på näsan under promenaden till förskolan. Harmoni även om den här morsan känner sig lite som en zombie, trött som få. Igårkväll hade jag svårt att somna då bebis bökade som attan (vanligtvis är det ganska lugnt i magen) och det högg, stack och ilade något fruktansvärt åt alla håll och kanter. Det märks verkligen att graviditeten tar ut sin rätt på kroppen såhär på slutet. Jag vaggar fram likt en pingvin, har konstant ont i bäckenet och ryggslutet och man får inte sitta still för länge för då kan jag inte stödja på benen när jag reser mig upp igen. Stel som en pinne, haha men jag klagar inte. Snart är det över och jag har precis som sist haft en bra graviditet utan några problem. Krämpor räknar man ju med, vore konstigt annars!
 
 
 
Nu tänker jag bädda ner mig i sängen och skriva matlista och shoppinglista. Jag tror minsann att jag och Evelyn pyser iväg och storhandlar imorgon så slipper vi i helgen.
Eftersom solen skiner har jag planer på att spendera lite tid ute på balkongen under dagen också.
Underbara solsken!
 
En chailatte på det här, tipptopp!
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback