Familjehelg.

Efter att ha spenderat en sisådär 2 timmar på Järvfältet med att grilla korv och kika på djur är den här morsan helt slut. Mina ögon går bokstavligen i kors och jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Två nätter i rad har jag sovit riktigt illa och besvärats av en ovanligt sprattlig bebis och hugg & ilningar utan dess like. Hela kvällen igår satt jag i soffan och vaggade fram och tillbaka, det kändes helt enkelt en smula bättre då. Usch!

Just nu sitter jag på en gunga i lekparken medan lillkorven gungar bredvid mig. Man får passa på att njuta av det fina vädret och Evelyn är ju mer än gärna ute så mycket som möjligt, såklart. Helst hade jag nog legat i sängen och vilat en stund men det är inte helt fel att sitta här heller och njuta dagens sista solstrålar. Resten av kvällen blir det inte många knop, inga alls faktiskt. Jag tänker ligga i soffan med mina kärlekar och skulle tippa på att jag kommer somna tidigt, eller åtminstone så hoppas jag på det!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback