Babynest.

Någonting som jag hela tiden velat köpa till bebisen i magen är ett babynest. De verkar så himla smidiga & mysiga. Jag kommer ihåg att Evelyn spenderade sina första veckor liggandes på en kudde i soffan/sängen under dagarna.
Denna kan bebis gosa i och det ser verkligen ombonat, mysigt och skönt ut. Man kan ha den i vagnen och spjälsängen medan bebis är liten för att fylla ut och ge myskänsla tex.
 
Nu har jag inte beställt ett jäkla babynest i alla fall med 8 dagar kvar till BF.
Helt plötsligt blev det lite mycket utgifter också med en bil som vi hämtat ut från lagning idag osv. Blä blä blä!
 
 
Åh. Den ljusgråa med stjärnor är underbar!
 
Bilderna kommer från http://emmiesbabynest.se och det var även där jag tänkte beställa ifrån. Vi får se om jag får panik och beställer ett trots allt, känns som att det vore sjukt smidigt med denna.
 
/ Sandr0o
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag döööör så fin med stjärnor <3

Svar: Visssssst <3
Sandr0os

2013-04-24 @ 20:09:27

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback