Underbara helg.

Underbar sovmorgon har jag & R njutit. Evelyn gick upp före 8 tror jag, kikade på Barnkanalen i soffan medan vi sussade vidare till 10. Väldigt välbehövligt med tanke på att jag slocknade före 20 igårkväll.
Vi har ätit sen smarrig frukost bestående av scones och annat smaskens. Nu ligger jag i badet och läser ikapp lite bloggar. Hårinpackning & ansiktsmask, förjävla taskig hy har jag fått. Precis som sist.. Hmm!!!
Det börjar bli hysteriskt varmt här i badet och jag känner mig lite halvt svimfärdig, det gör jag ofta. Dessutom hade jag lätt kunnat somna rätt upp och ner direkt, ögonen går i kors. Fruktansvärt trött hela tiden. Kanske dags att hoppa upp ur badet innan jag faktiskt slocknar här på riktigt, haha det vore en syn. En powernap innan vi ska bege oss mot Rs föräldrar för middag vore något.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/30283/images/2012/pic_5079764eddf2b32cc9001865.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/30283/images/2012/pic_5079764eddf2b32cc9001865.jpg" class="image">


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback