Plus en.

Min dag startade med inskrivning på mödravårdscentralen. Ja precis så ja, ni såg rätt!
Det ligger en liten liten bebis i min mage och gror så idag var det dags att träffa barnmorskan för första gången, går in i vecka 12 imorgon. Den 24 augusti blev det ett plus på stickan och den 2/5 förväntas storken dyka upp med leverans. Världens lyckligaste lilla familj!

Jag börjar sakta men säkert komma tillbaka till verkligheten. Jag har mått förjävligt till och från och den veckan då jag var sjukskriven kom jag inte upp ur sängen pga av illamåendet så det var en jävla tur jag blev sjukskriven för hostan. Knapprade postafen & hade illamåendearmband dygnet runt. Nu börjar jag som sagt kunna leva normalt igen, haha.

Vi ska bli tvåbarnsföräldrar och Evelyn ska bli storasyster. Världens bästa storasyster ❤

Magen idag. Herregud vad det växer, sist syntes det väl knappt vid den här tiden vad jag kan minnas.
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Fina du!!! :)

2012-10-11 @ 23:22:25
Postat av: sanna

DET var tamejfan på tiden kvinna!! =D STORT Grattis!!! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback