Lousy.

 
Blogg.se-appen är lika värdelös som alltid. Har försökt i flera dagar att blogga från mobilen men utan någon som helst lycka. Ack så simpelt det hade varit!
Jag & mitt lilla hjärta har spenderat kvällen med att göra middag & sedan har vi ritat tills halv åtta hos mig började.
 
Dagens matkasse-mat. Chilibiffar,ris (jag bara kan inte göra vanligt vitt ris) och sugersnaps. Mumsigt!
 
En matkasse varannan vecka kan jag tänka mig. Då slipper man planera hela tiden men är ändå fri att göra sina "favvorätter" då och då.
 
 
Jag tycker vi kan konstatera att jag är väldigt värdelös på att rita. MEN Evelyn var glad iaf! Haha..
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Matkasse
Hej,
http://www.matkasse.com/
Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.
//Gunnar

2012-11-01 @ 06:36:16

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback