Konstant hungrig - typ.

Min frukost imorse. Jag måste äta riktigt rejält för att ens hålla mig mätt i någon timme.
 
Under hela den här veckan har jag varit konstant hungrig. Det dröjer inte alls länge efter en måltid innan min mage börjar kurra något så hysteriskt. Ni vet sådär kurr som nästan gör ont och gör att man mår riktigt dåligt. Inte lätt att ignorera det inte och det tänker jag inte göra heller. Blir jag tjock som attan so be it. Haha nejdå jag tänker på vad jag äter och försöker att få i mig ordentlig mat som mättar bra istället för tomma kalorier som inte gör ett skit för varken kropp eller hunger i det långa loppet. Im tryin och nu när jag inte känner mig fullt lika hysteriskt trött (eller illamående för den delen) så att jag vill gråta hela tiden så går det lättare. Tröttheten släppte lite i måndags och nu knapprar jag järntabletterna så det blir förhoppningsvis bara bättre och bättre.
 
I början när jag mådde sådär overkligt illa kunde vad som helst slinka ned, bara det gick fort - choklad and you name it, det spelade ingen roll. Skönt att slippa även om det slinker ner nå skit någon gång ibland ändå, försöker verkligen hålla mig till helgerna. Som på jobbet i måndags när jag blev dösugen på turkisk peppar, vad gör man? Jo man knapprar lite turkisk peppar helt enkelt och sen var det bra. Haha!
 
Tänkte göra något roligt till helgen, både i mat och i efterrättsväg då. När jag är ledig och allt och har tid & ork att lyxa till det lite. Jag funderar på viltgryta följt av cheesecake, var väldigt längesedan jag åt vanlig cheesecake (lchf-cheesecake var det senaste gångerna) och det är väl to die for. MUMS!
 
För övrigt så var jag hemma från jobbet igår, vi har fått en riktig hostmaja här hemma. Häromdagen hostade hon tills hon spydde ner hela sängen, fresh. Idag snorar hon också så jag blir hemma med henne imorgon med, lika bra så vi blir av med skiten illa kvickt.
 
Ett glas juice och en satsumas kallar för nu är jag mucho hungrig igen.
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback