Jordgubbsdoft.

Jävla bra kväll igår. Så fort lillis var nattad hoppade jag ned i ett skumbad. Smetade in massor med produkter i ansiktet, skrubb, mask, toner, serum osv osv plus en härlig ny repair masque till håret. Den serien vill jag gärna ha här hemma, shampoo & hela baletten såklart. Macadamian oil till lilla mig tack!

Jag smörjde in mig med jordgubbslotion och kröp ner i soffan framför Hollywoodfruarna och en bit brieost som jag haft i ugnen med valnötter & lite honung. Har man galna brieostcravings så finns det ingen hejd tillslut. När man hettat upp osten till "bubblande" är det ingen fara att äta den som preggo. I like, även om "vanlig" brieost är vassare.

Den här damen sitter på tåget påväg hem. Jag ska ta en nap (ofantligt trött) och sen ska jag och min karl iväg och äta mat och gå på bio. Mys!!!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback