Iron.

Tröttheten själv här. Har längtat hela dagen efter att bara få lägga mig i sängen och sova och äntligen är jag här . Efter jobbet har jag varit på 3års kalas hos Vanessa, ätit smarrig smörgåstårta & tårta. Så fort jag kom innanför dörren här hemma tvättade jag av mig sminket illa kvickt och lade mig i sängen. Legat och bläddrat lite i en preggotidning men nu känner jag att mina ögon snart går i kors. Vad var klockan sa vi? Kvart över sju? JAJEMEN! Hysteriskt trött tjej kan jag tala om, jag skulle kunna tänka mig att sova i ett dygn sisådär. Härliga tanke!

Barnmorskan ringde i torsdags och talade om att jag har dåligt järnvärde (redan nu, herregud så tidigt!) och ville att jag ska börja med järntabletter. Måste försöka komma ihåg och köpa imorgon. Måste!!!

Trött var det ja.. Godnatt!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback