No energy.

Den här morsan orkar inte riktigt med bloggen i nuläget. Den här veckan har varit tung med sena kvällar på jobbet varje dag och en huvudvärk från helvetet och konstant utmattad skalle. Inte konstigt att man inte riktigt orkar med mer än att hänga i soffan en liten stund efter jobbet och sen direkt i säng. Usch jag är verkligen trött på den här huvudvärken och konstiga känslan i skallen, nu blev jag påmind om att alvedonen är slut. Måste komma ihåg att köpa ikväll när vi hämtar hem R för att undvika panik här hemma när huvudvärken slår till.
 
I lördags hade vi folk här hemma efter jobbet och firade min födelsedag lite. Jag bjöd på kreolsk gryta följt av två olika sorters cheesecake, en med hallon & en med passionsfrukt. Mums!
Imorgon kommer det några fina tjejor hit på middag och firar mig i efterskott. Ganska så oförberedd inför att bjuda på middag och något efter, haha inte riktigt likt mig men är energin inte på topp så är den inte.
Tänkte försöka surfa runt efter något vettigt att bjuda på nu så vi kan handla när vi hämtar pappan.
 
 
Åh vad jag älskar färska blommor hemma. Denna buketten fick jag i lördags och den står fortfarande lika fint här hemma.
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback