Can you blow my whistle baby?

Hemkommen efter en smått förvirrande dag på jobbet.
Nu sitter jag framför datorn och dunkar mina två favoritlåtar. De går på repeat i mina öron all the time.

Enjoy!






Vi ska boka hotell till London ikväll, kanske på tiden med tanke på att vi åker om mindre än 3 veckor. Lovely!

Jag startade den här fantastiska dagen med en powerwalk till gymmet. Helt underbart jäkla väder om lite väl kvavt kanske. Körde ett riktigt grymt benpass, avslutade med mage och jägarvila tills jag i princip dog och knappt klarade av att komma ner i positionen. Awesome!
Ingen mer träning den här veckan då jag jobbar i helgen och inte hinner varken innan eller efter. Känns sisådär men jag tänkte ställa klockan imorgon och powerwalka innan jobbet. PEPP!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback