Tjenixen i lördagen!

Dåligt med uppdatering här men lusten har inte riktigt räckt hela vägen fram.
Nu sitter jag här fullt redo för partaj med mina fina kollegor. R ska bara spela klart sin fifa-match sen styr vi för att hämta upp Jessica och vidare mot jobbet för att handla lite gottis till folket och mat till oss. Vi sticker hem till lindieloppan lite tidigare och har det trevligt innan resten droppar in. Vi blir en 25 stycken och det blir nog jätteroligt tror jag.

Min outfit blev inte alls så som jag hade planerat häromdagen, tror det här blev bättre. Ni får nog se en bild vid tillfälle senare, bara ben för hela slanten. Våren here I come!

Jag är redo!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, man blir ju lite inspirerad av världens hurtigaste Sandra! Puss! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback