The ICA crew.

Jag tycker att mina fantastiska kollegor förtjänar ett alldeles eget omnämnande här. Jag är ofattbart glad över att jag fick jobb på mitt Ica för jag har träffat alla dessa fina människor.
Vi har så förbannat roligt ihop både när vi jobbar och utanför jobbet, unga som äldre spelar ingen roll. Vi har en grym samhållning och då är vi jävligt många, en sisådär 80 anställda!

Vi peppar och ställer upp på varandra och det är så jädra härligt! Jag skrattar hur mycket som helst när jag jobbar, titt som tätt är allt piss & helvete men på något vis så dyker det alltid upp en liten änglasjäl som vänder på det hela, eller så spyr man lite galla tillsammans och så känns det ändå bättre.

Såhär kul har vi haft tillsammans i 1 ½ år nu ungefär. De sista bilderna är från helgen som gick. Woopido!

 












Världens bästa crew.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback