Satans rygg.

Vi röjer till dansa pausa här hemma. Typ grym start på dagen!
Min plan var gym idag, tänkte köra cardio + mage MEN med tanke på att vädret är freakin lovely så hoppar jag gymmet och ger mig ut på ett löp istället, avslutar med magövningar hemma helt enkelt. Behöver inte vara så jäkla svårt ibland!

Jag har grym träningsvärk i övre ryggen & baksida axlar. My gooooood!
Som vanligt har jag problem med latsen, det tar inte. Jag blir tokig, trodde jag skulle få lite tips igår av min kärlek men inte mycket pointers där inte. Möjligtvis att jag kunde brösta upp ännu lite mer vid latsdrag men vafan jävla skit och inte kännas hela vägen fram. Tips anyone?





/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

koncentrera dig på att ha axlarna bakåt neråt och dra med ryggen inte med armarna, just ryggträning ärt det lätt att dra med armarna och åka upp med axlarna. SÅ vid lats, bakåt neråt med axlarna, brösta upp dig och dra med ryggen så armbågarna åker lite innåt. Hehe hoppas du fattar vad jag menar :)

2012-05-24 @ 21:40:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback