Lördagens jag.

Goder kväller!

Den här helgen gick alldeles för fort, jag hann inte ens uppleva den överhuvudtaget känns det som. Nu är jag inte ledig en hel helg förns helgen efter när vi kommer hem från London. Har tagit på mig att hjälpa min chef nästa lediga lördag så hon kunde vara med på något som hennes dotter skulle göra. Så är jag ledig lördagen innan vi åker istället. Gud vad jag längtar! Dags att boka hotell och börja planera vad vi vill göra där.

Jag bjuder på en bild på hur jag såg ut i lördags. Jag kände inte för min nya rosa kavaj så jag hoppade den outfiten. Klänningen jag har på bilden är söt som socker och det står Sandra skrivet på hela klänningen. Syns inte så bra på bilden men den är i aprikosfärgad och hela klänningen går i spets med djup ryggringning. Älskar den!



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: JässICA

Söt som socker, i mormors gardin.. El hur va d nu? ;)

<3

2012-05-10 @ 23:47:07

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback