Inspiration från mig till dig.

Jag har funderat ett tag på om jag kanske skulle våga mig på att lägga ut bilder på hur jag såg ut innan jag började träna. Jag tror att jag har samlat mod nu ett tag och känner mig ganska redo. I min värld så är det bland det mest motiverande och inspirerande som finns, när man får se bilder från en helt vanlig persons resa. Visst blir jag själv peppad av de bilderna jag brukar lägga upp här också men när jag läser bloggar och deras privata bilder från deras vikt/tränings-resa dyker upp så är inspirationen på max. Det blir lixom ett litet bevis på att det ju faktiskt går att förändra kroppen helt på egen hand, utan PTs, bara man har lite jävlaranamma och en massa kämparglöd.
Jag har ett mål och jag kämpar som en liten åsna för att nå mitt mål. Inga konstigheter!


Dö inte nu hörrni!
Här har ni hur jag såg ut den 2 februari.

  
Helt galet. Jag får en chock varje gång jag kikar på dessa bilder!


Hur ser jag ut nu då?
Den här bilden är tagen för någon veckan sedan när jag var och solade hos mina föräldrar.

image description
Det är en förbannad skillnad ändå alltså. Det kanske inte ser så mycket ut för världen men för mig är det en himla big deal. Jag har kommit en bra bit på vägen och jag är nöjd över min prestation so far på mindre än 3 månader.


Jag har aldrig mått så bra som jag gör sedan jag började träna, aldrig någonsin haft så mycket energi och ork, aldrig känt mig så motiverad, passionerad och inspirerad för någonting tidigare.
Det är en helt jäkla fantastisk känsla! I feel pretty damn awesome!

PEPP på er allihopa där ute! YOU CAN DO IT!

/ Sandr0o




Kommentarer
Postat av: cattis

du har alltid varit snygg men jösses va duktig du är..Du ser supersnygg o fräsch ut. En stor guldstjärna för att du la ut bilderna..håller med, det är sådant som inspirerar! Du kan få bli min lilla pt tycker jag.

2012-05-18 @ 20:46:54
Postat av: bella

Det var ju en grym skillnad du, bra kämpat :D

2012-05-18 @ 21:28:45
Postat av: sanna

Faaan va bra Sandra!! Kolla magen!!! helt sjukt att du kunnat gå ner så mycket på så kort tid! Hejja hejja! =D

Postat av: JessICA

Du har varit så duktig å kämpat så hårt! Vad kul att du har fått så fantastiska relsutat <3

2012-05-29 @ 17:53:35

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback