Grym dag!

Träffen imorse var inte alls så farlig som jag hade trott, jag slapp känna mig IQ-befriad.

Den här dagen har varit fantastisk. Jag åkte och hämtade bilen på Rs jobb, stack till Euromaster för att byta däcken. Efter det blev det träning innan jag styrde mot Statoil för tvätt av bilen och slutligen hämtade hem lilloppan från förskolan.
Vi har roat oss med att rensa på balkongen. Imorgon åker vi och slänger all skit och på torsdag tänker jag plantera och fixa lite smått. Jag älskar våran balkong, när den väl är iordningfixad dvs :)

Just nu sitter jag ute i lekparken. Evelyn åker rutschkana och jag gungar, snart dags att bege sig in och tvätta fötter (you got to love barfota) innan halv åtta hos mig börjar, Evelyns favvo. Lovely life!


Blogg.se appen är lika värdelös som vanligt och kan inte ladda upp bilder, jag som har massor att visa.



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback