Goooood morning sunshine!

Vilket underbart väder vi är bortskämda med, älskart! Igår på lunchen var vi ett stort gäng som satte oss på marken utanför våran personalingång och solade. Hur skönt? I en sisådär 20 minuter satt vi där och rödheten var ett faktum. Nemas. Idag är det brunt!

Jag står på tåget på väg in mot stora staden. Ganska o-bra att åka mitt i rusningstrafik när det är proppfullt och man får stå. Klockan 09 ska jag vara på posten museet i gamla stan för att vara med på en postenträff, de postenansvariga på ombuden träffas och går igenom grejor helt enkelt.
Jag är inte helt nöjd över att jag ska dit då jag inte jobbar med postens rutiner i samma utsträckning som de andra och än mindre är posten-ansvarig just nu. Det verkar som att det blir min uppgift till hösten men vi får se hur det blir. På träff som postenansvarig ska jag iallafall idag, wohooo ;)

Träffen slutar vid 12-tiden så då sticker jag till gymmet och kör veckans första pass. Triceps, bröst & axlar. Pepp!
Jag (läs verkstad) ska förhoppningsvis hinna byta däck på bilen innan jag ska hämta hem lillis.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback