Celsius.

Sista timmen på mitt arbetspass var inte rolig. Jag var som en zombie och fastnade med blicken precis överallt & gäspade hysteriskt. Då sprang jag ändå omkring som en dåre så då borde man ju inte riktigt somna på stället kan man tycka?

När jag kom hem fick jag lite ny energi och satte fart och fixa matlåda till imorgon och kesellaglass. Skönt att ha det gjort och nu börjar det bli dags att sätta sig i soffan med ett glas zero och bara slappa innan det är läggdags. Jag tänker mig att min klocka ska ringa 06 imorgon. Jag knäcker en Celsius och ger mig ut på en powerwalk. Det låter väl alldeles alldeles underbart?
Sista dagen på jobbhelgen imorgon och den kommer bli värre än värst, det vet jag redan nu. Om den här dagen var ett pain in the ass så kommer morgondagen toppa det flera gånger om. Det är bara att bita ihop och köra så det ryker. Ett par Celsius och man blir som på speed och det blir åka av helt enkelt.

För er som inte vet vad Celsius är så är det en energidryck som innehåller mer koffein än tex Red Bull. Sen promotas den som fettförbrännande också men det är sjävla kicken jag är ute efter. Man blir hyperpigg - älskare!
The Celsius Effect - när man börjar snubbla på orden och inte själv hänger med på vad man säger. Awesomeness!

På mitt jobb är vi ett gäng som är ganska in to den här drickan, annars pallar man knappast med.
Här är en bild jag tog behind the scenes i info i fredags. Grymt!



Snart kommer karln min hem, bäst att slita sig från datorn.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback