Bara fantastiska dagar.

Ännu en fantastisk dag har passerat.
Jag & min kärlek var som sagt och tränade imorse, fyfan vad arg jag blev ibland. Jag har för i helvete problem att andas under vissa övningar och så tyckte jag vissa övningar han visade var skit och den kombon gjorde mig lite upprörd. Haha!

Efter träningen åkte vi hem och gjorde oss i ordning innan vi åkte och slängde all skit som stått ute på balkongen och skräpat. Sedan blev det storhandling innan jag till sist blev avsläppt på jobbet.

Har precis kommit hem och jag ser så mycket fram emot morgondagen. Det ska bli underbart att vara ledig, hoppas på fint väder. Jag skulle vilja sola mig lite, kanske packa ihop lite lunch och sticka iväg nånstans? Mys!
På eftermiddagen ska jag lämna Evelyn till min lillebror & hans tjej då dom ska ta med henne på en liten tripp (torsdag-fredag) för att hälsa på min farfar i Örebro.

Plantera blommor och fixa på balkongen står fastspikat för morgondagen också. Det blir en till fantastisk dag känner jag!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback