Work out.

Herregud!!
Evelyn var lika tillbakadragen och det tog lite drygt 20 min (!) innan hon lämnade mig och vi kunde pipa ner och träna.

Ibland kan man bli lite tokig, visst det skulle inte vara hela världen om det inte blev någon träning för att hon inte ville vara där. Att hon inte skulle vilja helt enkelt men det störiga ligger i att när jag väl får gå därifrån och sen kommer tillbaka är hon världens lyckligaste och knappt vill gå hem. Är det inte lite lustigt? Hon stormtrivs ju och känner vid set här laget igen personalen som är där. Lilla damen!

Jag & R fick som sagt var träna tillslut och det blev axlar & triceps. Han visade mig lite olika övningar och så körde vi.
Jag körde dips för första gången om man bortser från "fuskisar" mot en bänk. Självklart med en hel massa hjälp, jag är so far en riktig svagis men man måste ju börja någonstans. Eller hur?
Så nu kommer jag fortsätta att kämpa med det. Mitt mål är såklart att kunna göra utan hjälp tillslut så I better fight.

Min karl kör hardcore såklart, någon som hade trott något annat? Svag VS stark på gymmet idag. Yäääää!!!
Det här gör vi om..


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback