We dont mix.

Det har varit en riktigt dålig helg för mig, ur ett LCHF-perspektiv. Första gången som det riktigt spårat ur men av någon anledning skriker min kropp efter kolhydrater när jag blir sjuk. Vanligtvis har jag inga som helst problem att välja bort potatis, bröd, pasta och sånt men i lördags när det smällde till gick det bara inte att vara utan.

Det märks i kroppen direkt när jag ätit kolhydrater och jag hatar det lika mycket varje gång. Magen blir uppblåst och bara i vägen, jag är inte lika pigg & glad och energin är inte ens i närheten av hur den brukar vara. Surt som attan!
Nu är det tillbaka till min verklighet igen för så här vill jag inte må.

Nejni, tack och lov för lchf som gör en pigg och fylld med energi. Jag längtar tills det är dags att träna på onsdag, hoppas kolhydraternas påverkan på magen hinner lägga sig lite innan dess. Thank you god please!

Nu går mina ögon redan i kors så natti på er..


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback