Trots tidigare motstånd.

Jag har glömt bort att tala om att jag numera går omkring med en ny lur. I måndags stack jag iväg till tele2butiken och en liten stund senare gick jag därifrån med en sprillans iphöne.
Den här motståndaren har gett med sig, har varit helt sjukt anti iphonisarna tidigare. Efter jäkligt mycket krångel när allt skulle registreras och fixas med kan jag nu använda telefonen precis så som jag vill and I love it. Lite ovant att gå från HTC, Android & Sensesnittet till det här men det ska nog gå fint.

Några av anledningarna till varför jag valde en iphone (det fanns fler kandidater) är pga apparna. Som till exempel att det finns en
blogg.se app, instagram och annat kul. Bloggning från mobilen is the shit. Mycket roligare och lättare att uppdatera!





/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback