Today Im doing this.

Tisdagar är inte mina favoritdagar och det är inget undantag den här veckan även om det känns lite bättre idag än vanliga tisdagar. Kan ha att göra med att jag suttit på "utbildning" de två sista timmarna på jobbet och slapp springa omkring som en dåre vilket jag vanligtvis gör mellan 15-17 på tisdagar!

Jag ligger i soffan framför halv åtta hos mig, min dotter tar så fint hand om sina två bebisar (Josefine & Arvid) och min underbara karl dammsuger och springer i tvättstugan med jämna mellanrum.

När Evelyn gått & lagt sig om en liten stund sticker jag och tränar. Jag hatar att träna efter jobbet när det blir så sent. Allra helst vill jag bara ligga i soffan och slappa såhär på kvällen innan läggdags och att det är så mycket folk på gymmet är ett minus. Men efter lite mentalpepp känns det lite bättre, jag tycker ju att det är kul!


Dagens middag bestod av sesampanerad lax, blomkålsmos, sallad & avokadoröra med kesella. Gott? Ja!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback