Saaaaaade.

Evelyn vill lyssna på musik på förmiddagen och ber mig sätta på Danny och dansar omkring och sjunger in the club en halv miljon gånger. Inget nytt där inte!

Efter några repeats på In the club kommer hon till mig och säger "jag vill ha Eric Saade", det däremot var någonting helt nytt. Jag hade ingen aning om att hon kände till honom lilla 3åringen. Visst har vi väl lyssnat på någon låt av honom någon gång men thats it. Hahah jag tror minsann att frökens mormor har ett finger med i det här spelet.

Mitt älskade lilla charmtroll alltså..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen, Bikbok har tagit in depend nagellakc 2 för 39:- köpte ett mintgrönt, super snyggt !!! Kika där vetja!



Glöm inte att du har en finfin doftspraygrej från Victoria Secret som väntar hemma hos mig, den längtar sååååå efter dig & jag med för gudsskull !!!



LOVE H !

2012-03-09 @ 15:20:08

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback