Relaaaxa.

Ligger i badet med färg i håret, aspirinmask i ansiktet, en bok i handen och en dotter som leker doktor med sin docka. Relaxing!

Efter crazy middagsbestyr med en viss liten som inte skulle ha pasta utan makaroner (big difference missy), ville ha mängder med sås på maten och tillslut bestämde sig för att inte äta något alls innan hon sen ändrade sig och åt upp precis allt utan varken sås eller makaroner. Ni vet hur det kan vara med 3åringar ;)
Passar mig alldeles ypperligt att ligga i badet och relaxa.

Lagom till halv åtta hos mig bänkar vi oss i soffan. Evelyn frågar lite var och varann dag om det är halv åtta hos mig ikväll och det gjorde hon tidigare påväg hem från förskolan. Jag fick ett glädjetjut kan jag lova, morsan upp i dagen ;)



https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/30283/images/2012/pic_195692056.jpg" class="image">


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback