Pretty damn tröttmössa.

Morsning korsning!

Jag ligger i soffan och kikar på Halv Åtta Hos Mig, as usual. Det är numera Evelyns favoritprogram också, mysigt värre.
Ikväll är det för i helvete värsta tv-aftonen, säsongspremiären av Greys och dubbelavsnitt dessutom. Jag parkerar min trötta kropp i sängen och chillar framför det, woop woop!

Började 06 imorse och som alltid när det blir träning direkt efter jobbet så knäckte jag en Celsius och stack iväg. Celsius är verkligen min grej, energin på topp för att orka. När jag är seg & orkeslös på jobbet eller lagom till träning slinker dem ner. Älskar att man verkligen märker effekten så tydligt, när jag börjar prata i ultrarapid så att ingen knappt hänger med då har den kickat in minsann! Citron/Lime är svingod, try it.

Jag borde ta mig tusan bli sponsrad så mycket som jag dricker & pratar om den, blir kallad miss Celsius av en kollega ibland. Awesomeness helt enkelt, simple as that!



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback