Pink.

Illamående och helt sönderkörd i musklerna. Precis som det ska vara efter ett svettigt benpass med andra ord. Det svider härligt i benen!

The Voice på högsta volym, en proteinshake och två ägg är mitt sällskap i badet. Pressat schema för ikväll ska jag & R iväg på R.E.A (roligt elakt aktuellt) med mina föräldrar, farfar och hans syster Ulla. R slutar 17 och vi skulle behöva vara i stan 18.30, lyckat?
Vi får snabba oss rejält helt enkelt, speciellt jag som måste ha lite klet i fejset. 17 ska jag alltså hämta honom på jobbet, sätta fart?

Jag borde vara överlycklig och skriva äntligen helg och blaj blaj men jag har faktiskt tagit ett extrapass imorgon, 7-16 men jag är nog lika lycklig för det. På söndag är jag ju ledig ;)

Jag fick en fin shaker av min man igår. Så himla söt och smart, ville ha en med flera fack i. Rosa kan väl aldrig bli fel heller?


Pink it is.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har en grym shake från gym grossisten, tror det var perelli serien! Har två delar under shaken smidigt att ha pulver med till jobbet och bara tillsätta mjölk eller vatten :) sjukt nöjd är jag iaf! Tips tips tips! LOVE H!

2012-03-24 @ 15:52:02

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback