New design.

Jag började pilla på en ny bloggdesign under dagen men inspirationen låg på minus så jag gav upp. Men jag satte mig här för en timme sedan igen och nu börjar det iaf lika något. Jag är inte alls klar men som alltid när man håller på med designen blir man tokig för att saker inte gör som man vill, både en och två gånger.

Just nu sitter jag fast på den rullande texten som bara vägrar byta både färg, storlek & typsnitt. Jag kastar in handduken för dagen med andra ord och får pilla mer en annan dag när det finns tid över, redan imorgon förhoppningsvis.



Designen verkar inte ha kommit upp ordentligt ännu då jag bara ser den i min förhandsgranskning men som på bilden nedan ser den iaf ut änsålänge.



Jag har velat ha en ny design i hundra år men aldrig orkat. Lite finlir på det här så blir det nog alldeles utmärkt, känns som att den speglar mig lite bättre nu.
Jag älskar att pyssla med sånt här..


Vad tycker ni? Gillar ni den nya? Eller föredrar ni the old one kanske?


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback