Längesedan jag mådde såhär dåligt. Surt!

Det förra inlägget tyckte det var vettigt att publicera sig alldeles nyss, det var ju igårkväll såklart.

Min dag på jobbet har varit hemsk, mått pissigt hela dagen och allt eftersom mått ännu sämre. Har inte tagit tempen men febern måste vara ett faktum för jag fryser som ett as och har ont i alla leder i kroppen. Surt!

Jag ligger hemma hos min lillebror och ska försöka sova/vila lite. Vi har nämligen en inplanerad middag här med min farfar och hans syster. De träffar ju Evelyn så sällan eftersom de bor i Örebro så det kan vi inte ställa in, Evelyn glädjer sig massor. Jag får helt enkelt ligga här och vila istället för hemma.

Min dotter hoppar omkring till Sean banan & R spelar CS för första gången på flera år. Dem tillsammans med min lillebror får fixa maten istället för mig, kan sluta hur som helst tror jag ;)

Dags att försöka krya på sig lite.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag kan laga mat, det blev inget fel på det.

2012-03-24 @ 23:47:56

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback