C-vitamin.

Nyss utkommen ur duschen efter ett stenhårt benpass. Idag körde jag riktigt tungt på alla övningar och blev faktiskt lite imponerad av mig själv. 20 minuters löpning fick det bli också. Avslutningen på passet fick bli knäböj med stång utan vikter tills benen var helt slut och utfall till omklädningsrummet. Mjölksyra anyone? Awesome ju!

Nu ska jag & karln ha fredagsmys framför en movie med avokadomackor.
Evelyn har inte spytt mer och jag är tacksam för att det blev en snabb 12 timmars magsjuka. Hon blev lämnad till farmor ikväll då både jag & R jobbar i helgen.

Efter träningen fick jag lite känningar i halsen så jag har precis tryckt i mig c-vitamin och hoppas på att det ej ska bryta ut. Det har jag ingen som helst lust med förstås. På söndag efter jobbet står det träning på schemat och efter det här passet är jag taggad till tusen men med halsont blir det inget av med det. Håll tummarna, okej?



/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback