Bittert times two.

Imorse stack jag & lillis iväg till Sats efter att vi lämnat farsan i familjen på hans gym. Evelyn totalvägrade att vara på minisats idag, trots ett riktigt långt försök då hon lurade mig flera gånger - kramade hejdå & vinkade för att sedan springa efter mig när jag var påväg ut genom dörren. Glad morsa - hej!
Hämtade R som var klar med sin träning och stack iväg själv utan bångstyrig unge. Haha!
Blev ett ganska snabbt pass av biceps, triceps & axlar. Fick tänka om lite då jag bara hinner med träning idag och imorgon eftersom jag legat dålig. Imorgon blir det rygg & ben och sen var den här minimala träningsveckan slut då jag jobbar hela helgen. Vad gör det om hundra år?

Tar nya tag i nästa vecka och hälsan kommer ju ändå först, det är väl därför jag ens tränar överhuvudtaget?


Jag småsprang in på Ica idag för att hämta hem shortsen jag beställt från Gina (ni vet de där med stjärnor som jag visat). Tooo small! Wtf lixom? Jag som längtat så! Hur mycket jag än tränar och springer kommer jag aldrig komma i dem till sommaren. Surt? Det är bara förnamnet! Jag hatar att beställa saker på internet, iaf i byxväg men inte mycket att göra åt det eftersom dem inte finns i butik. BUUUUUU!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback