Just do it.

Denna veckan blir en halvdan träningsvecka. Mitt mål är att hinna med 4 styrkepass i veckan - jag kör axlar, bröst & triceps två gånger i veckan då min satsning för tillfället ligger där.
Det finns inte tid för fler än 3 pass denna veckan, eftersom R har riktigt pissigt schema varannan vecka så finns det inte möjlighet att få det att gå ihop. En fet tumme ner för det!

Veckans movement people.

Måndag - 1 timmes powerwalk.
Tisdag - 45 min powerwalk.
Onsdag - 1 timmes powerwalk + bröst, axlar & triceps.
Torsdag - 1 timmes powerwalk + rygg & biceps.
Fredag - 45 minuters powerwalk + ben & mage.
Lördag & söndag - 45 min powerwalk.

Nästa vecka lägger vi in minst ett styrkepass till då det är chillvecka för både mig & R. Hallelulja!



PEPP!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback