Tisdagsjävel.

Jag är mer död än levande. Två helvetiska dagar på jobbet senare och jag är verkligen slut som artist. Mitt högra knä håller på och dödar mig och gör ondare för var dag som går. Jag har inte varit ute på en enda promenix den här veckan, vill inte riskera mitt knä, för tillslut kan jag inte gå när mitt knä trilskas så här.

Jag har slängt ihop lite middag, fetaostbiffar med blomkål och sås. Jag har verkligen bara slängt ihop saker jag hittat så det är bara att hoppas på att resultet blir gott.


Jag försöker lyssna på James Morrison men resterande delar av min familj är väldigt högljuda av sig. Haha, då höjer man helt enkelt.


We ♥ it

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh gott! Släng upp receptet om det blev lyckat vetja! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback