Seeeeeegt.

Åhh vad jag önskar att den här dagen kunde ta slut. I min värld räcker det gott och väl med en söndag per vecka och den här veckan har vi ju haft två, så jädra segt att jobba då. Vanligtvis är det ju fullt ös här en lördag men igår var det såklart dölugnt. På det här stället finns inget mellanting, antingen dör man av att man inte hinner med eller så dör man av tristess.. BUUU!
 
När jag slutar sticker jag och hämtar hem lilis från mina föräldrar. Kanske det blir en kvällspromenad när R kommer hem från jobbet? Eller kanske en morgonpromenix innan jobbet imorgon? Hur som är jag jävligt pepp på nästa vecka, den kommer bli grym på alla sätt och vis I say.
 
Bjuder på en liten bild på min pajas till dotter på midsommarafton.
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback