pwat.

Sådärja. En timmes powerwalk avklarad och jag är svettig utav bara satan. Jag somnade när jag lagt lillis så när R kom hem och väckte mig var det bara att glida i träningskläderna och ge sig ut. Bra jobbat tycker jag och så himla skönt såhär i efterhand! Var allt för nära att skita i att ge mig ut men nu jädrar har vi steppat upp ett par växlar så inge bullshit. Glad är jag över det då luften ute var härlig och gjorde mig gott.

Imorgon ringer klockan tidigt då dagen startas med en powerwalk, bästa möjliga start på dagen skulle jag säga.


Vad diggar ni mina nya lurar? Jag älskar dem.

Jag har väldigt ont i min vänstra handled och det är otroligt irriterande. Det onda bara dök upp under dagen från ingenstans och jag kan inte böja handen i vissa vinklar utan att vilja kapa av mig halva armen. Snälla försvinn under natten tack!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback