Pepp inför After Beach 2012.

Fick ett mail av Axon alldeles nyss.

Så jädra pepp efter att ha läst det hörrni. I augusti är det GAME ON.

Jag älskar utmaningar!

 

Och en sak till. Jag hoppas du är medveten om vad som kommer krävas av dig =)?

Här har du en sammanfattning:

- Du kommer behöva laga din mat (visst du kan äta ute men det är onödigt dyrt och blir svårt med rätt mängd).

- Du kommer promenera i stort sett 45-60min varje dag.

- Du kommer inte få ha någon ätardag de fyra första veckorna utan det är stenhård diet som gäller.

- Du kommer träna styrketräning flera gånger i veckan - STENHÅRT!

- Du kommer behöva avstå från alkohol.

- Du kommer behöva köra 2 konditionspass varje vecka.

- Du kommer behöva föra träningsdagbok och rapportera denna till mig så att jag kan följa dina framsteg och skälla ut dig om du inte går framåt enligt planen.

Vad jag försöker säga är att vi kommer ha jävligt roligt på denna resa och du kommer få resultat du aldrig tidigare kunnat drömma om men det kommer krävas att du verkligen satsar. Jag valde att ha med dig på After Beach 2012 då jag utifrån din ansökan verkligen tror att du kommer lyckas.

Med andra ord - gör mig inte besviken. Jag vet vad jag kan kräva av en människa och jag vet vad som är realistiskt att uppnå på 5 månader så återigen gör mig inte besviken.

Ha en riktigt skön sommar och så återkommer jag med exakt tid när vi drar igång resan nu i augusti =)

 

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åhh va kul!!! :):) kan inte du börja skriva lite mat recept på
Bloggen? Speciellt när det där drar igång??? :):) vill ha tips på mat & motivation!!!! Du e grym!

Svar: Det kommer jag absolut att göra ;D ska bli så jäääävla kul! PEPP! Du är grym kvinna!
Sandr0os

Postat av: sanna

Fan va kul för dig!! Hoppas du hamnar i din drömform nu! =D

2012-06-26 @ 10:33:55

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback