Ombre VS lång page? HELP NEEDED!

I need some help. Jag är desperat vad det gäller mitt hår just nu. Jag behöver en liten förändring!
Jag trivs sjukt bra med mitt mörka hår så det kommer inte på fråga att bli blond igen, tack & lov säger mitt hår. Jag tappar hysteriskt mycket hår så det känns som att jag snart kommer bli flintis och därför var min tanke att klippa en lite längre page för att jämna till håret en aning, inte vidare snyggt när håret är alldeles tunt i topparna. I want fylligt hår!
 
 
Min andra tanke var att färga mitt hår a la ombre, jag har fastnat totalt för det. Dösnyggt! Skulle vilja prova dipdye också meeeeeen om jag känner mig själv rätt skulle jag tröttna grymt fort på typ rosa toppar plus att det blir svårare att klä sig.
 
 
Jag tänker mig håret som på första bilden ungefär. Gorgeous! Men en lång page är ju också to die for. Dilemma dilemma, dagens i-landsproblem.
 
Vad tycker ni? HJÄLP MIG!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback