Midsommarafton 2012.

 
Jag tänkte bjuda på lite bilder från våran midsommarafton. Dagen spenderade vi först på gymmet och sedan på Kairobadet, bara vi tre. Det var riktigt härligt att bara ligga där och mysa, Evelyn sprang runt och pysslade med allt möjligt. Årets första dopp blev det också, för både mig & lillskiten. Det var inte varmt kan jag tala om, brrr! Men det måste ju göras, ovanligt sent för årets första dopp dessutom!
Roligt att se att Evelyn var allt annat än en badkruka som hon ju faktiskt har varit tidigare år, hon hoppade från bryggan och hade jätteroligt.
Vi stannade där i ett par timmar och till sist fick vi nästan slita oss därifrån och mellanlanda hemma för tillfix och sen iväg till kvällens grillning med vänner vid Edsviken.
 
Här får ni lite bilder från kvällen. Tagna med min systemkamera som jag nästan aldrig använder, fy & skämmes! Det är ju så tacksamt att ta kort när vädret är fint. Dock måste jag komma ihåg att byta till mitt andra objektiv, hur jobbigt det än är att vara så "nära" motivet hela tiden blir bilderna så mycket bättre. NOTE TO SELF!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa bilder är roligare än andra och jag har faktiskt inte en förklaring till någon av dem, jag låter dem tala för sig själva ;) haha. En sak som är säker är att Evelyn var kvällens pajas.. Precis som vanligt med andra ord, älskade unge!
 
 
En alldeles alldeles perfekt midsommarafton i mina ögon ♥
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha alltså vad gör Marcus på 4e bilden uoppifrån? Ser jättekul ut ju! Dock ser både jag och evy väldigt skeptiska ut! Mys var det i alla fall! :)

Svar: Hahah jag vet.. Jag tror att det bara är Marcus själv som vet vad han pysslar med ;) haha!
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback