Traäningskläder is the shit.

Tjululuuuu.
I fredags var vi ovh såg The Dark Knight (sjukt grym film faktiskt) passade vi på att shoppa nya träningskläder innan. Sen att vi glömde påsjäveln på bion och den inte var kvar när vi upptäckte det är en annan femma. Morr, pengar rätt i sjön! Dagen efter åkte vi iallafall och köpte nytt, ovärt? SVAR JA men vad gör man?
Lite sur över att jag inte hitta den schyssta Niketoppen jag köpt dagen innan men det blev ett par nya löpardojor istället. Äntligen! Det känns som om man knatar runt i himlen med dem på fötterna, dags för en riktig invigning av shoezen i veckan tror jag.
 
I vilket fall.. Jag älskar verkligen att shoppa träningskläder. Jag älskar färgglada träningskläder. Det är min grej helt enkelt. Just looooooove it. Idag invigde jag ett nytt neongult linne och en neonrosa sport-bh. De är even more skrikiga och härliga i färgen i verkligheten. Love color!
 
Color color color.
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MammaMia

Fint!
Vilket märke är det, och var kommer vattenflaskan ifrån?
Älskar också neonfärger på träningskläder :-)

Svar: Shakern är beställd på fitnessguru.se.. Strong Is The New Skinny-shakern heter den eller något sådant. Underbar färg, riktigt neonig ;D
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback