Slut som artist.

Jag börjar bli måttligt trött på att jobba och längtar som en tok till semester och ledighet. Jisses så jag ska njuta! Mitt jobb är ett enda stort svart hål somliga dagar, idag höll jag på att explodera av ilska & frustration. Förstå känslan att jobba i världens uppförsbacke hela tiden? Lite lätt frustration på det! Hmm..

Jag är tom i skallen och känner mig överkörd av en ångvält & förstörd. Hurra! Jag sitter på tåget on my way till Rs jobb. Han slutar snart så jag tänkte ta sällskap med honom, egentligen tänkte jag promenera hem i förväg och börja med maten men jag har ingen ork. Så kan det gå, en dag på Ica. Ikväll ska jag träna, rygg & biceps.

Pepp som alltid på sista här, fantastiskt skönt. Jag älskar att det både börjar synas och kännas resultat. Mest känns det väl, jag har blivit rejält mycket starkare sen jag började träna.

Woop woop typ!

 

 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback